Cookie Kontrol - prinzmetal.dk bruger cookies til at gemme information på din computer. [Læs om vores cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies knappen for at acceptere brugen af cookies.
Antal indlæg: 34 Tilmeldt: 05. oktober 2013 14:58 By: Søborg
Har lige igen været indlagt, og en læge fortalte at man har den blodfortyndende medicin mistænkt for at kunne give kramper / spasmer. Har i andre herinde hørt om det ? Fik desværre med det samme af vide at det ikke for mig er muligt eller en god ide at gå af dem, grundet min tidligere blodprop.
Et lille ekstra spørgsmål, hvordan undgår i at få smerter under træning. Har endnu ikke fundet den rigtige trænings belastning, og går desværre galt lidt for mange gange, trods det jeg har bedt om at træne med på et hjertehold. Så hvordan gør i andre det ?
Antal indlæg: 742 Tilmeldt: 13. august 2006 14:49 By: Horsens
Hej Majbritt
Øv osse det er aldrig rart at blive indlagt, jeg håber du har fået det bedre.
Jeg har ikke hørt om at blodfortyndende giver kramper/spasmer.
Fik du at vide hvilken slags der skulle kunne udløse kramper/spasmer?
Nej så slipper du ikke.
Jeg kan ikke undgå kramperne, men for mig handler det om at forebygge de værste krampeanfald når jeg knokler for meget på.
Det gør jeg bedst ved at tage nitrospray forebyggende, og følge op under vejs, hvis jeg skal anstrenge mig meget.
Har du ikke deltaget på et hjerte rehabiliteringshold på sygehuset og derefter i komunal regi, så du genoptrænet dig i rolig, derefter stille og rolig øgede tempo inden rehabiliteringen blev afsluttet?
Rigtig god aften og nat til dig, her har det været tørvejr
God bedring til dig
Hilsen Rita